Hej alla glaá

Hej alla skööna människor ;D
Idag har jag varit i skolan hände väll it så mkt och duktig som man e cyklade man dit idag och igår :))
Imorgon skulle jag egentligen gått och kollat på bio med Ebba, David, Jonte, Felix och Kamilla men så blidde det inte för Felix kunde inte och Kamilla fick inga pengar till det så.. Men jag ska sova hos ebba imon ist och vi ska troligtvis gå på stan och köpa skolavslutnigsklänning lite tidigt men nu när vi har hittat en får den inte ta slut ;)) Vi ska oxå ha vääldigt rööligt ofc annat kan det inte bli när man e me henne ;D Och sedan ska ja te nybban på freda förhoppningsvis om jag inte måste vara hemma när Manges systrar och mamma är där men hoppas hoppas att ja kan dra te nybban då:D just för tillfället sitter jag och väntar på att ett gossip girl avsnitt ska laddas. Förutom varrt i skolan så va jag och Elin duktiga och storstädat här i våran lilla stuga det var vääldigt stökigt måste jag säga xD Men nu är det fiiint igen och jag har trots att jag hatar det druckigt 2 glas mjölk oxå vääldigt viktigt att veta xDD men nu fick ni det iaf :D men nu är det laddat för ungefär en 10 min så får väll kolla på det då ni får tillome en bild eller tillome 2 :D
finfin lite blomma som jag försökte plantera inne men den dog :((
va ska man säga ja ääääääälskar choklad :DD
Natti natti alla glaá

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0