Hos pappa :))

Hej folket nu ska jag snart gå och lägga mej efter en lång och rolig dag :)) Just för tillfället sitter jag och pluggar med pappa och madde på franska & no går vääldigt bra (NOOT) men men ;p Idag har jag ju varit i skolan då och sen åke ja hem te emma o vi lagade  våfflor och skulle egentligen pluggat lite franska men så blev det ju inte xD Jag skulle egentligen ha lagt in ett inlägg igår men så blev det ju inte heller eftersom att mamma stängde av internet så vi hemma ska vara utan internett typ en te två veckor så kommer inte lägga in så mkt då ;(( mene på fredag kmr Felix hem te mej o på onsdag ska jag, ebba, jonte, felix, david och kamilla på bio som heter "red riding hood" hoppas vi onsdag är det inte säkert att det blir men nån gång nästa vecka blire iaf :DD  orkar inte lägga ut nårra bilder och har för den delen inga bilder på denna dagen iaf xD men sussaaa sött allla människor :D (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0