spy USH

Hej alla bloggläsare ;))
Detta påsklovet är BÄST firade hemma hos kusinerna med tjocka släkten ;D Och igår fyllde bästa bror johannes 20 år vi firade här hemma med kakor och mat :D Inatt har elin och jag sovit uppe på vinden som vi fixade igår sjuuukt jobbigt men det blev fiint iaf :D Just nu sitter jag i sängen och seriekollar på Arthur filmerna och bara väntar på att spy igen :( Blev sjuk i morse skulle egentligen gått på stan med elin men på parkeringen till hansa så spydda jag inte nice alls tycker ja ;( efter stan skulle ja träffat felix men så blir det ju icke dåe :'( Jag har tur om ja blir frisk till Fullt Ös villket ja innerligt hoppas :D Men nu har nog filmen laddat tror jag ja kollar på nätet på en sida som heter www.ilovewatchingstuff.org  as nice sida :D

Kommentarer
Postat av: Ange

Jag är på stan nu men jag ringer dej när jag kmr hem <3 <3 (L) :p :-D

2011-04-27 @ 15:46:15
URL: http://lillajagange.blogg.se/
Postat av: ange

ringer dej när jag kmr hem sööt <3<3

2011-04-29 @ 18:22:13
URL: http://lillajagange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0