morsning korsning :D (yy'

Hej alliihopa :)
Idag var ja på getterö me ebba och david sen drog vi hem till mej och blablabla tyyyype xDD tog tyvärr inga bilder men kan lägga in nårra hyfsat nya sen skolavslutningen :D eller så gör jag it det hittar iiiinga roliga xD okki roliga hittar jag men inte som man kan bjuda på ska fixa några nån gång xD ja oorkar it alltid blogga så de blir lite segt men sen foten pallar jag it göra så mkt annat xdd
jag hatar den där låten om sanningen ska fram men om nu sanningen ska fram så vet jag faaaan it vad ja tkr om folk och annat shiiet vissa gillar ja ett tag sen blir fucked upp sen gåre bara piieng ajajaaaa blablabla från  min sida här xD till midsommar ska jag och bästaste ebba dra till ekerum och bo där med hennes familly vi åker på torsdga sen ska vi sova där i stuga troja ska bli sketaniiice ;)))
men nu ska ja o en av mina broder kolla film så vi sess väll nån gång määnniiisskkkooooooooor ;))
IIIIIngen kommer typ orka läsa dehär menmen ;))

Kommentarer
Postat av: emmaa - fjording blogg

hAHAHAH

2011-07-08 @ 23:32:24
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0