:))

Heej alla människor :D Både idag och igår har jag haft superkuliga dagar med Felix och varit lite me hans kompisar ;) Igår åkte ja te han runt 1 troja och då "kollade" vi på 2 filmer Avatar och Epic movie de va jättebra :D (det jag såg av dem xD) Sedan runt typ 6 så käkade vi grillade hamburgare och pommes sedan drog vi te svartbäcksmåla och träffade hans kompisar Andreas, Markus och Arvid de va jätte mysko men skitroliga =)) Sedan runt typ 8 drog Markus och Arvid. Sen runt halv 9 så drog Andreas, jag och Felix te donken och köpte glass å tog ut lite pengar te min buss :D Jätte nice dag :) Idag gjick jag upp vid typ 8 för att dra te Felix igen för jag skulle vara där tidigt så tog bussen vid 5 i 11. Sedan när vi kom dit så "kollade" vi på 2 filmer The town och Last house on the left  nånting i den stilen hette dom xD Tack Felix älskling för 2 mysiga och roliga dagar ;* Ni ska faktiskt få en bild på oss 2 oxå :D
Byyyyyyy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0