Natti

Gó kväll allihopa :) Just nu sitter jag och kollar på Desperate housevives helt själv. Som ni vet så "sov" Ange här inatt och i morse gick vi upp vid 6 efter att ha somnat vid 4 för att ta ut hästarna vilket gick mkt bättre än att ta in dem xD Sedan kom vi hem runt 8 vi stannade och borstade på dem lite i hagen oxå, iaf när vi kom hem så satte vi os vid sims och skapade en ny familj en kille tjej i ett mysigt litet hus. När vi skulle börja inreda så somnade ju Agnes dåva o hon vaknade knappt sen vid 10 när klockan ringde. Ganska dumt att vara uppe så tidigt när hon skull dömma matcher idag hoppas det gick bra för henne :) Själv så var jag bara hemma idag och tjänade en biobiljett för att jag var ute och hjälpte till att bära ved, den kmr nog till nytta på fredag då det händer ganska mkt får se om man väljer bio me bästa Ebba o ksk Milla eller om det blir disco på sandra? I vicket fall tror jag att ja ska te simhallen med Felix och nårra kompisar då om det finns nårra som vill hänga med. Aja får se orkar it bry mej så mkt just nu. Idag har jag som ni borde förstå varit skit trött somnade första gången runt typ 2-3 på eftermiddagen sen behövde jag gå in  och äta höll nästan på o svimma så trött var jag sen gick jag in hit igen och somnade om vid typ 4 o vaknade vid 6 igen av nån konstig andledning. Men nu ska jag fortsätta kolla på mitt avsnitt Gonatt ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0